День здоров'я





Традиційно напередодні Дня фізичної культури і спорту, з метою підтримки здорового способу життя, у КЗ «Покровський педагогічний коледж» пройшов День здоров`я.
Протягом дня понад 500 студентів разом із педагогами взяли участь у насиченій програмі: загальноколеджна зарядка, чемпіонати з тенісу та шахів, квест «Стежина до власного здоров`я», конкурс на творче представлення команди «Моє здоров`я – у моїх руках». День здоров`я нагадував роботу злагодженого механізму. Кожна команда мала власний маршрутний лист, що спрямовував учасників до відповідної станції.
Наприкінці заходу, окрім почесних грамот за перемогу в різних конкурсах, усі його учасники отримали масу позитивних емоцій.




















Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Danсe life! Танцюють усі!

Посвячення першокурсників у студенти.

Новій українській школі – новий учитель!